mandag den 3. marts 2014

Madmama tester - madgadgets: opbevaringsbøtter til babymad

Theresa og jeg har været så heldige, at få lov til at teste et par produkter i samarbejde med Mammashop og nu har vi rigtig fået dem brugt godt og grundigt, så her er vores mening om de fine ting, som vi har fået lov til at teste:



Det skriver producenten selv om produktet:
Nemme at anvende. Du kan hælde babymaden direkte fra blenderen (både varm og kold) ned i bøtterne og klikfunktionen gør det nemt at fylde bøtterne på én gang, fryse maden på én gang og vaske alle bøtterne på samme tid også. Du kan optø maden i bøtten og give baby mad direkte herfra eller tage bøtten fra fryseren, trykke under bunden og ud kommer en mad-terning lige klar til at komme i den varme grød for at afkøle den. Bøtterne kan uden besvær gå direkte fra fryser til mikroovn og er fri for BPA, PVC og Phalater.



Det mener jeg om produktet:
Allerede da Elias var baby havde jeg øje for disse bøtter, men fik dem aldrig købt. Nu hvor jeg har prøvet dem må jeg sige, at de er super nemme at have med at gøre på alle måder. Jeg er vild med, at jeg bare lige kan poppe sådan en enkelt terning ud i en omgang varm grød (fx æblemos til havregrøden) så får grøden hurtigt den rette spise-temperatur og jeg skal ikke stå med en baby, der når at blive helt vildt utålmodig fordi hun skal vente på sin mad... 
Bøtterne går nemt i opvaskemaskinen (også enkeltvis) og så skal man lige huske at holde øje med hvor meget de må fyldes op, så de ikke splatter over, når man prøver at lukke dem...



Nu har Theresa aldrig spist så små portioner, som bøtterne indbyder til, men det gjorde Elias, så der ville de have været himmelske at have. Vi har denne gang bare brugt dem til frugt/grøntsags-mos, som kunne komme i grundgrød/mosen og til sveskemos, for det er passende mængde til lige at få gang i sagerne i de små maver, hvis man ikke gør det hver dag (så kan svesker nemlig give forstoppelse!).

Jeg går lidt og overvejer om jeg skal købe stage 2 og 3 af bøtterne, bare fordi de er så nemme at bruge. Prisen er ikke slem og slet ikke sammenlignet med hvad der ellers er på markedet.

Bøtterne her har de varmeste anbefalinger fra mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Print