torsdag den 19. januar 2012

Hyldest til grøntsagsdamperen

Denne fine indsats til en gryde er da nok en af de fedeste køkkengadgets jeg længe har investeret i (og så dyr var den altså heller ikke 70 kr. måtte jeg slippe!) Jeg bruger den til SÅ meget af maden til min dejlige dreng og han elsker sine grøntsager! Det tager ingen tid at dampe dine grøntsager møre i stedet for at koge dem, du mister ikke de vigtige vitaminer sammen med kogevandet og så er den lige til at folde sammen efter brug, så den tager heller ikke oceaner af skabsplads.

Jeg bruger den ikke kun til grøntsager - jeg damper også både æbler og pære i den til når jeg skal lave frugtmos og det er bare SÅ nemt... Jeg kan slet ikke rose denne dims nok og anbefaler virkelig, at i anskaffer jer sådan en derhjemme - så kan i måske også selv få gang i flere grøntsager til måltiderne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Print