søndag den 6. april 2014

Madmama give away - skal du være med?

Så skydes en lækker give away i gang her på bloggen i samarbejde med Mammashop og du kan vinde:


1 stk. Fresh food feeder fra Munchkin i valgfri farve
ELLER
1 sæt opbevaringsbægere fra Brother Max (6 stk.)

Kunne du tænke dig at vinde en af de to produkter, som begge har været anmeldt her på bloggen? Alt hvad du skal gøre er:
1. Gå ind på Mammashops Facebook side og like Mammashop
2. Er eller blive fast læser her på Madmama

Skriv en kommentar til indlægget og husk at skrive din email adresse også, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du er den heldige vinder.

Du er velkommen til at dele denne give away på din egen blog og du må gerne bruge billedet men det er ikke et must for deltagelse...

Give awayen slutter d. 30/4 kl. 20 og offentliggøres på bloggen d. 1/5-2014.

14 kommentarer:

  1. UHA, de opbevaringsbægre ville jeg blive glad for til al den mos, der skal produceres :)
    kh Mai Odgaard Petersen / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  2. det ville jeg gerne vinde.
    Je_taime4@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne være med i kampen om bægrene.
    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg synes den der Fresh food feeder fra Munchkin lyder for sej - min basse på snart 5 måneder skal igang med mere spændende mad end mors mælk snart

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg følger via Bloglovin.
    Jeg vil gerne vinde en fresh food feeder i farven blå.

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  6. Uhh det er svært at vælge - men tror den skulle være freske food feeder

    Ahenri3@gmail.com

    SvarSlet
  7. Så har jeg liket mammaShop op FB og hold op en lækker side :)
    ville være glad for at vinde opbevarings sættet.

    Malenetang@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne vælge opbevarings sættet.

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  9. Uh, jeg kunne super godt bruge nogle af de opbevaringsbægre :o)

    SvarSlet
  10. Opbevaringsbægre ja tak :) Vi er stadig på mælk men når snart mos tiden, så de vil være kærkomne :)

    SvarSlet
  11. Vil da også være med :o) Nu bliver det jo snart aktuelt igen

    SvarSlet
  12. Vil da også gerne være med her :)
    vinni63@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Mon jeg kan nå det?! Følger dig meget gerne søde Agnethe :)

    SvarSlet

Print