mandag den 4. marts 2013

Forårs Give away

Så har foråret endelig meldt sig med det gode vejr og lidt mildere varmegrader og i den anledning synes jeg, det er passende med den absolut første give away her på MadMama...

Det du kan være så heldig at få fingrene i her er:


Rollinger og Roulade af Sif Orellana - hvis du ikke kender Sif og hendes bøger, som i øvrigt er intet mindre end fantastiske, så kan du kigge med på hendes blog og hjemmeside Sif Orellana.dk

Bogen er smækfyldt med lækre opskrifter, gode historier og ikke mindst masser af idéer til aktiviteter, der kan laves sammen med børn.... Jeg er stor fan af hendes bøger...

Alt, hvad du skal gøre, for at deltage i denne give away er at:

1. Skriv en kommentar til dette indlæg = 1 lod
2. Du er eller bliver fast læser på bloggen = 2 lodder
3. Del denne give away på din egen blog eller på facebook = 3 lodder

Du kan således deltage med op til 6 lodder.

Skriv i din kommentar, hvor mange lodder du deltager med samt din mailadresse.

Give away'en slutter d. 30 april 2013



39 kommentarer:

  1. 6 lodder :)
    sandravarn@gmail.com

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  2. Jeg er med med 3 lodder, skal bare lige finde ud af, hvordan jeg linker på facebook :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan trykke på det lille ikon Facebook under print/pdf knappen, så deler du :) og tak!

      Slet
  3. Elsker Sifs bøger! Deltager med 6 lodder og krydser mine små fingre for den lander i min postkasse :-)
    Kh
    soegaard@firma.tele.dk

    SvarSlet
  4. 6 lodder til mig:) Har meldt mig som læser i bloglovin.
    Jeg regner med det er en fantastisk bog. Har i forvejen 2 af hende - LOVE them!
    Trinsling@forum.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. har skiftet mail til trinsling@gmail.com :) Og bare rolig - bloglovin er fulgt med

      Slet
  5. 6 lodder til mig, tak :)! Blev fast læser via GFC :) og har delt i 'sidebaren' på min blog :)

    -Pia / www.moenneberg.blogspot.dk
    Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  6. Jeg deltager med 3 lodder og krydser fingre:)

    SvarSlet
  7. Jeg prøver med 1 lod :-)

    SvarSlet
  8. 6 lodder til mig. Din giveaway er delt på Facebook. Jeg krydser fingre :)

    kreagrotten.blogspot.dk

    SvarSlet
  9. Sikke en fin give away.
    Deltager gerne med 6 lodder.
    Har delt i min blogs sidebar(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et flot armbånd(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/02/give-away-nr-29.html

    SvarSlet
  10. Den vil jeg gerne vinde, 1 lod tak.
    min email er i min profil.

    SvarSlet
  11. Deltager med 1 lod.

    denlilleverden@ofir.dk

    SvarSlet
  12. Iiihh... den bog har jeg stået med i hånden op til flere gange, så en rigtig super give away, jeg got gad vinde.

    Jeg deltager med 3 lodder ;-D

    SvarSlet
  13. 6 lodder til mig :) kig også gerne forbi min give away http://vaskavulla.blogspot.dk/2013/03/give-away.html

    SvarSlet
  14. jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med tre lodder. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  16. Deltager med 6 lodder, er med glæde delt på facebook og liket på bloglovin'<3
    Mvh Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder :)

    Jeg ELSKER hendes bøger, jeg har dog desværre aldrig haft fingerne i denne, men hvis det er lige så lækker som de andre så bliver jeg bestem ikke skuffet :)

    Håber at heldet er med mig.

    Venlig hilsen Louise

    SvarSlet
  18. Snupper et enkelt lod (:

    SvarSlet
  19. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Nupper et enkelt lille lod og krydser fingre

    SvarSlet
  21. Vil gerne prøve nogle flere af Sifs lækre opskrifter - vi har Krudtugler og Kanlesnegle derhjemme, som vi er meget glade for.
    Prøver lykken med 3 lodder (kommentar og fast læser)

    SvarSlet
  22. 2 lodder til mig. :-) Sikke en lækker giveaway, det må jeg sige! Jeg deltager og krydser alle mine fingre! Held og lykke til alle og min mail er: Sofiespio@hotmail.com. Kærlig hilsen Sofie

    SvarSlet
  23. Hovsa, jeg mener 3 lodder (fast læser + kommentar) :-D

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 6 lodder
    - har allerede rullet ærmerne op til kagebagning, hvis jeg bliver den heldige vinder...:D

    Katrine
    dyb.kat@gmail.com

    SvarSlet
  25. Tre lodder til mig :))))

    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet
  26. 6 lodder smider jeg i puljen ;)

    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  27. Jeg er med med 3 lodder :)

    Krydser fingre for miiiig ;)

    Mvh. Anne - annehvelplund@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. jeg nupper 3 lodder, -følger via bloglovin

    del gerne din giveaway i fb gruppen danske giveaways

    kirsti_mt@hotmail.dk

    SvarSlet
  29. Jeg snupper 6 lodder.
    Deler på min blogs side på Facebook - Simsesworld

    Hilsen Simone Husum

    www.simsesworld.dk

    SvarSlet
  30. Bum 6 lodder til mig (deler på min blog)- for jeg har længe sukker efter den bog der. Vi har selv et stk. rolling som jeg godt kunne bruge lidt inspiration til ;)
    x
    margit
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  31. Springer med på denne med 6 lodder.

    Hilsen
    KArin

    SvarSlet
  32. Delt på fb og fast læser på bloglovin.....;)....6 lodder.
    Tak for invitationen til at deltage i den fine giveaway. Krydser alt, hvad krydses kan i håbet om ekstra held;)
    Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Har 3 skønne knægte så deltager meget gerne og deler på FB

    6 lodder?

    Yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Jeg diltager med 6 lodder, og håber jeg vinder denne lækre bog til inspiration :)

    - Cæcilie @ www.ciestanker.dk

    SvarSlet

Print