tirsdag den 30. oktober 2012

En lille Madmama update

Efter lang tids stilhed på bloggen grundet sygdom, er jeg nu stærkt tilbage og ihh hvor der venter mig en ordentlig bunke arbejde.

Madmamas Mødregruppetestere er så småt begyndt at vende tilbage med deres testresultater. De skal så behandles og samtidig venter der et interview med Netspiren forude. Facebookgruppen trænger også til en opdatering og så har jeg fået mig endnu en ny gæsteskribent hos mig som skal være en del af et nyt tiltag - nemlig råd om kost og vejledning til allergibørn. Det glæder jeg mig enormt meget til at få gang i og jeg håber det vil blive en succes på bloggen.

Madmama har også et nyt tiltag i ærmet, men hvad det er, må i vente med at se til vi rammer december - en lille overraskelse bliver det til og helt sikkert også med nogle godter til jer læsere derude...

Nu vil der igen komme gang i Madmama og fra nu af vil opskrifterne også begynde at komme med et hyppigere interval og ikke så længe vil jeg skyde gang i en lille konkurrence på bloggen med lidt lækre præmier.

Rigtig god læselyst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Print