tirsdag den 19. marts 2013

Vil du stadig gerne læse med?


 
Det er ikke længe siden, at Google annoncerede, at de lukker ned for Google Reader og Google Friend Connect, mere præcist d. 1 juli! Ligesom alle andre bloggere er jeg utrolig glad for mine læsere og vil rigtig gerne have, at i stadig følger med derude - hvis i altså har lyst...

Bloggen her kan følges via bloglovin (klik på linket i sidebaren) og har du ikke allerede en konto der, så er det super nemt at oprette en. Du skriver din mailadresse, vælger et password eller opretter dig via Facebook på bloglovins side. Når du kommer ind, kan du bare ved et (eller to) klik importere alle de blogs du følger til bloglovin - easy peacy!

Jeg håber håber håber i stadig har lyst til at læse med derude - jeg kan i hvert fald ikke undvære alle de blogs jeg dagligt følger og har heller ikke lyst til det! Rigtig godaften...

1 kommentar:

  1. Årh tusind tak søde Betina :D Det er jeg bare RIGTIG glad for :D

    SvarSlet

Print