søndag den 11. juli 2021

Forsigtig genopstart - Madmama i ny indpakning

Puhh... nu har jeg forsøgt at sparke denne blog i gang af flere omgange og det er som om, det ikke rigtig er lykkedes! Så er livet kommet i vejen og den ene måned har taget den anden og nu er vi i midten af 2021!

Bloggen har ligget stille meget længe og jeg kunne jo egentlig bare vælge, at lade den passe sig selv eller lukke den, men over de seneste måneder, har vi herhjemme været stillet over for udfordringer af ren madmæssig karakter og efter en hurtig rundtur på nettet for at søge inspiration og råd, stod jeg igen samme sted, som jeg gjorde for snart mange år siden, hvor jeg startede bloggen. Jeg manglede den gode inspiration og derfor tænker jeg, at der stadig er brug for en blog som denne. Derfor vil jeg gerne dele vores udfordringer i dette forum, hvor det måske kunne hjælpe og inspirere andre.


Jeg har opdateret introduktionssiden her på bloggen, så læs gerne med for den nyeste opdatering. Her kan i også læse, at den helt særlige årsag til, at jeg igen har fået blod på tanden med denne blog er, at efter vores yngste er startet på ADHD-medicin, kan hendes naturlige appetit ligge på et meget lille sted og hun har tabt sig så meget, at hendes BMI ligger under normalområdet. 

Heldigvis er hun ikke et barn med et snævert spisefelt, så vi prøver en del forskelligt med hende, men vi kommer lidt til kort i forhold til madpakken. Derfor bliver det også en af de nye kategorier samtidig med at jeg vil dele opskrifter med et både højt fedt- og protein-indhold. 

Men jeg vil også dele rejsen om at have et barn med er snævert spisefelt, som vores ældste har og de udfordringer der følger med at skulle prøve at udvide hans madhorisont.

Jeg håber i har lyst til at læse med fremadrettet og jeg håber på at kunne give jer en masse fod inspiration,  hvadenten i har småtspisende børn, børn med diagnoser eller bare har brug for noget nyt familiemad på bordet.

Kh MadMama 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Print